Általános szerződési feltételek

Kedves Vásárlónk, köszöntünk a Hardride weboldalán!

Kérjük mielőtt első tényleges vásárlásodat lebonyolítanád az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvasd el! Köszönjük!

Ügyfélszolgálatunk hivatali órái

Hétköznapokon, 10—17 óráig hétvégén 10-13 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk: +36309720457 vagy +3652310398). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot. info@hardride.hu

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

A Hardride internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül (az hardride.hu címen).

A Hardride internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

A Hardride internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

A Hardride internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes Regisztrációs folyamat elvégzésére.

A megrendelés menete:

- Felhasználónév beregisztrálása

- emailben visszaigazolt felhasználó

- Kiválasztott tételek kosárba helyezése

- A kosár elemeinek ellenőrzése, szükséges módosítások elvégzése

- Szállítási és számlázási cím megadása

- A megrendelés megerősítése, elküldése

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Minden rendelést telefonon visszaigazolunk és egyeztetünk! Mindent nem tudunk kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, vagy telefonon!

A felelősség korlátozása

A Hardride internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Hardride internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Hardride internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A Hardride internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a Hardride internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Fenntartjuk a jogot, hogy technikai hiba miatti irreálisan alacsony ár esetén a megrendelést töröljük. Ehhez a Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalását vesszük alapul. Az ilyen hibákat észleléstől számítva haladéktalanul korrigáljuk, és az érintettek felé egyedi ajánlatot teszünk.

A Hardride internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a Hardride internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a Hardride internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Hardride internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Hardride internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

A Hardride internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Szállítási határidők

Szállítási határidők

Rendeléstől számított 5 munkanapon belül felhívjuk a rendelőnket egyeztetni a pontos rendelés érdekében!
Mivel mi elsősorban nem csak webáruház vagyunk, hanem egy üzlet nyitvatartással és szerviz is!
Ezért kérnénk a megértéseket!

-Azokat a rendeléseket, melyek azonnal elérhető termékek még az adott napon megpróbáljuk csomagoljuk, és a következő munkanapon ki is szállítjuk!


-Feltüntetett termékek forgalmazói információ alapján kerülnek megjelölésre. A készletinformációk 90% megbízhatóságúak és a lehető leggyakrabban frissítjük őket. Szélsőséges esetben természetesen előfordulhat, hogy a megrendelés és beszerzés pillanatára elfogy a forgalmazó készlete, ebben az esetben sajnos megnő az átfutási időt.

-Beszerzésre szoruló tétel(eke)t tartalmazó rendeléseket általában 1-1,5 hetes átfutással tudjuk teljesíteni a beszerzéseink jellegéből adódóan. Csúszás abban az esetben lehetséges, ha az adott termék forgalmazója sem tud küldeni nekünk a kiválasztott termékből. Ebben az esetben sajnos meg kell várjuk a következő beérkezést, vagy lehetőséged van természetesen a rendelés módosítására a gyorsabb kézbesítés érdekében! Jelenleg nincs lehetőségünk – bár a feltételek a mi oldalunkon adottak – naprakész készlet-információt kapni minden forgalmazótól, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon egy ideig olyan termék is „fent marad”, ami már nem szerezhető be a forgalmazótól. Ezek megrendelése után a forgalmazó jelzése után azonnal levesszük a kínálatból a terméket.

-A megrendelt termék ha jelenleg nincs nálunk készleten tekintettel az új beszerzésre - jelentősen megváltozhatnak az árak. Ez esetben fenntartjuk a jogot, hogy jelentős drágulás esetén a rendelésben érintett termék árát módosítsuk. Ez főleg több hetes/hónapos átfutás esetén fordul elő, akkor sem gyakran.
Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár tartására, így az esetek döntő többségében ilyenkor is átvállaljuk az áremeléskor megjelenő árkülönbözetet! Ha a megemelt ár számodra nem fogadható el, természetesen törölni tudjuk a tételt.

Amennyiben a megszűnt termék helyett mást ajánlunk, abban az esetben az új termék ára az irányadó.

Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szükséged van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni email-ben vagy telefonon. Számolnod kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor a következő rendelést is ahhoz csatoljuk, ha ezt jelzed nekünk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheted” a korábbi rendeléshez. Ez egyben azt is jelenti, ha van egy jóval régebbi rendelésed, akkor is hozzáteheted ahhoz, ezért ha a friss rendelés szállítását külön kéred vagy egyben, akkor mindenképp jelezned kell szándékodat felénk!!

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a Hardride internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, vagy építeni kell ezt csak megrendeléskor kezdjük el építeni vagy beállítani. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

Csomagátvételi módok

A Hardride weboldalon megrendelt termékeket belföldre és külföldre egyaránt futárcégek szállítják ki. Elérhetőségüket továbbítjuk a csomag feladását követően, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban.

Kiemelt szállító partnereink:

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül.

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb kiszállításra. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag 10 munkanap után addig a helyi postán tárolják be a csomagot.


Csomagolás: Környezetünk védelme céges küldetésünk! Nem használunk új csomagoló anyagokat, hiszen értelmetlen pazarlás volna. Kizárólag már használt kartondobozokban küldünk árut. Épp ezért ne lepődj meg, ha épp egy játék, vagy ruha márka csomagolásában kapod az árut, a doboz tartalma a megrendelt termék lesz!

Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a csomag épségét és tartalmát, mivel ezek hiányában nem tudunk reklamálni a futárcégnél egy esetlegesen hiányzó alkatrésszel kapcsolatban!

Szállítási díjak

Belföldi szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

  • Utánvétes csomag esetében: 1500ft

  • Előreutalás esetén 1000ft

  • Személyes átvétel esetén 0ft

Külföldi szállítási díjak kalkuláláshoz szükségünk van a megrendelt termékek listájára, hogy futárcég díjszabása szerint várható szállítási díjat számíthassunk. Ez a díj függ a csomag tömegétől és a célországtól is. Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődj e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

Kerékpárok kiszállítása

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány a nyeregcső és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak így tudja átvenni a csomagot.

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, vagy építeni kell ezt csak megrendeléskor kezdjük el építeni vagy beállítani. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok kötelező garanciális utánaállítását 50-100km megtétele után! Ez maximum 4000ft-ba kerülhet, ezt az összeget a kerékpár vásárláskor az árba belekalkuláltuk!

Személyes átvétel

Debreceni üzletünkben van rá lehetőség Űrhajósok tere 3/a szám alatt!

Fizetési opciók

Rendszerünkben az alábbi fizetési módok közül választhatsz

  • Utánvétes fizetés : Készpénzben történő fizetés a csomag átvételekor. (Forintban, és csak Magyarország területén)
  • Előreutalás: Előre egyeztetve lehetőség van a végösszeg átutalására is, ehhez kérjük kérd a banki adatainkat Ügyfélszolgálatunkon! FONTOS! Bankszámlánkra történő készpénzbefizetés nem minősül utalásnak ez esetben +1% kezelési költséget (de minimum 200 Ft-ot) számolunk fel, mivel a bank ez esetben aránytalanul magas költséget hárít ránk.

Elállási jog

A vevő (amennyiben nem jogi személyről van szó) jogosult a megrendelést követően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő 30 - harminc - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az elállási jog minden vásárlót megillet (amennyiben nem jogi személyről van szó) , de csak a termék kipróbálása illetve felpróbálása esetén érvényesíthető (új állapotú termék). Elállási jog gyakorlásával visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá nagyban megkönnyíti az ügyintézést az alábbi Elállási nyilatkozat kitöltése, és mellékelése (Tájékoztató és formanyomtatvány letölthető itt)!Már használatba vett termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető, de természetesen közösen egyeztetett értékcsökkenés alkalmazásával a terméket a legtöbb esetben vissza tudjuk vásárolni, vagy be tudjuk számítani más termékbe.

A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Az elállási jogra hivatkozva visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat a hardride.hu webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben Cégre kiállított ÁFÁs számlát igényelsz, abban az esetben az elállási jog hivatalosan nem illet meg, továbbá bármilyen visszautalás esetén csak a számlán megjelölt Vevő (cég) számlájára tudunk visszautalást indítani.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a posta a Hardride internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

Garanciális feltételek

A Hardride internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A webshopban megvásárolt kerékpárokra a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet hatályos és alkalmazandó. A rendelet értelmében a jótállás időtartama 1, azaz egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha Felhasználó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről:
· elektronikus elérhetőség: info@hardride.hu
· telefonos elérhetőség: +36309720457 vagy +3652310398

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet
szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.
A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat a Hardride.hu webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Üzemeltető Nagy Endre ev.

Cím: 4027 Űrhajósok Tere, 3/a
Telefon: +36309720457 vagy +3652310398
E-mail: info@hardride.hu

Adószám: 66143165-2-29

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is (formanyomtatvány letölthető itt)!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 4026 Debrecen Űrhajósok tere 3/a. — A megrendelt termékek személyes átvétele itt megoldható!).

Termékek visszaküldése

Egyértelműen garanciálisnak tűnő esetben a garanciális terméket - megelőlegezve a végső döntés várható kimenetelét - díjmentesen felvesszük Tőled, és bevizsgáljuk. A végső döntést követően, amennyiben a garanciális igény jogos, a javított/cserélt terméket ingyen visszaszállítjuk, ha viszont a hiba nem garanciális jellegű, akkor a be- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli (1500+1500=3000Ft).

Kérdéses esetben, amikor a hiba garanciális jellege nem jelenthető ki egyértelműen, a beszállításról a Vevőnek kell gondoskodnia. Természetesen, ha a hibáról bebizonyosodik, hogy garanciális jellegű, a beküldés díját visszautaljuk. Ha a hiba garanciális jellegű volt, úgy a visszaszállítást díjmentesen intézzük, ha nem garanciális, úgy a visszaküldés is a vevőt terheli.(+1500 Ft).
A visszaküldésnél törekedni kell a legolcsóbb szállítási módra, ami általában 500-1500 Ft körül alakul, ennél magasabb ár esetében egyeztetni kell előzetesen, hogy jogos garanciális igény esetén megtéríthessük a beküldés költségét!

A visszaküldött termékek szállítási költségét - összhangban a hatályos jogszabályokkal - tehát csak garanciális esetben térítjük meg. Mivel ezt csak utólag tudjuk biztosra, ezért Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Figyelem! A Posta új ÁSZF-je alapján a postai levélként csak kis méretű (324x229x24 mm-nél kisebb méretű) csomagokat lehet küldeni, a nagyobb méretű küldeményeket csak postán maradóként lehet feladni, vagy csomagként lehet átadni nekik házhoz szállításra! Erre kérjük ügyelj, amennyiben pl terméket küldenél vissza!

Kérjük, amennyiben árut küldenél vissza, postán maradóként ne adj fel nekünk küldeményt! A visszaküldés előtt nyugodtan kérj tőlünk segítséget, ha bizonytalan vagy a lehető legolcsóbb szállítási mód kiválasztásában!

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Általános Szerződési feltételek

Adatvédelmi nyilatkozat